Nemokamas pristatymas nuo 50 € | Dirbame su SABIS sistema!

Atrask paveikslėlių poras

Stalo žaidimas

€1.99

Žaidimo aprašymas

„Atrask paveikslėlių poras“ yra stalo žaidimas, skirtas lavinti darbinę atmintį. Žaidimo tikslas – surasti vienodas kortelių poras. Žaidimas pradedamas išdėliojant užverstas korteles tinklelyje (3x3, 4x4 ir t. t., priklausomai nuo žaidėjo gebėjimų). Kiekvieno ėjimo metu žaidėjas apverčia dvi korteles, bandydamas prisiminti jų vietą ir atvaizdą. Jei kortelės sutampa, jos lieka atverstos, jei nesutampa, jos vėl užverčiamos, o žaidėjas turi prisiminti jų vietą, kad galėtų suderinti poras ateityje. Žaidimas tęsiamas tol, kol visos kortelės būna suderintos į poras. 

Žaidimą sudaro 5 temos ir 30 potemių. Iš viso 225 kortelės. Norint pradėti žaisti reikia atsispausdinti dvi pasirinktos temos kopijas. Siekiant tausoti popieriaus išteklius siūlome priemones laminuoti.

Žaidimo nauda

Tokio tipo žaidimai yra mokslininkų tyrinėjami kaip priemonė, galinti padėti įvertinti arba lavinti žmonių kognityvinius gebėjimus. Tyrimai rodo, kad šie žaidimai įtraukia dalyvius aktyviai naudoti darbinę atmintį, nes norint sėkmingai įveikti žaidimą reikia išlaikyti ir nuolat atnaujinti informaciją apie anksčiau atskleistų kortelių turinį ir poziciją (Sivakumar, 2022; Srinivasan, 2023; Wersényi ir Csapó, 2024).

Mokslininkai teigia, kad šio tipo žaidimai gali pagerinti darbinę atmintį. Taip pat, teigiama, jog gali būti lavinami ir kiti kognityviniai gebėjimai, tokie kaip dėmesio koncentracija, dėmesingumas detalėms, vizualinis atpažinimas bei vizualinė diskriminacija (gebėjimas pastebėti skirtumus tarp panašių vaizdų). Nustatyta ir tai, kad tokio tipo žaidimai gali padėti įsiminti stimulinę medžiagą (Sivakumar, 2022). Taigi, viena iš žaidimo pritaikymo galimybių gali būti žodyno turtinimas.

Literatūra

Wersényi, G., & Csapó, A. (2024). Comparison of Auditory and Visual Short-Term Memory Capabilities using a Serious Game Application. Infocommunications Journal, 16(2), 51-60.

Srinivasan, R. F. (2023). Hebbian Attractor to Model Working Memory in Complex Human Behavior. Magistrinis darbas, Harvardo universitetas.

Sivakumar, R. (2022). Effectiveness of Memory Game on Academic Performance of Primary School Students. GLOKALde, 8(1), 15-23

*ŠIS PRODUKTAS YRA SKAITMENINIS

Parengė Vilhelmas Kiškėnas

© Visos teisės saugomos.